Najčešća pitanja
Kao potrošač imate pravo da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu. Rok za odustajanje je 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena, bez navođenja razloga. Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.
Kada preuzmete zahtev za odustajanje, popunite i potpišite. Zatim pošaljite na našu e-mail adresu webshop@leco.rs.
Po prijemu Vašeg e-maila prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun.
Troškove vraćanja robe i novca snosi potrošač, sem u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Troškove slanja robe radi njihove zamene, snosi kupac.
Trudimo se da Vaši proizvodi stignu do Vas što je pre moguće.
Proizvode šaljemo najkasnije naredni radni dan nakon kreirane porudžbine. U retkim slučajevima može potrajati i malo duže.
Rok za isporuku će najčešće biti 2-3 radnih dana.
Primićete dodatno imejl u kojem se nalazi link, putem koga možete da pratite gde se trenutno nalazi Vaš paket.
Nudimo Vam sledeće načine plaćanja:
- Plaćanje karticama MasterCard i Visa (kreditne i debitne kartice)
- plaćanje pouzećem (gotovinom)
- plaćanje uplatom na račun
Troškovi dostave iznose 300 dinara za porudžbine do 3000 dinara. Za porudžbine preko 3000 dinara isporuka se ne naplaćuje.
Na dan planirane dostave dobićete viber/sms poruku koja sadrži naziv pošiljaoca, način plaćanja, kao i korisnički link do aplikacije za praćenje statusa pošiljke.
Klikom na link dolazite do stranice "Praćenje pošiljaka", gde imate opciju da promenite datum isporuke, paket preusmerite na drugu adresu ili paketomat, kao i da odbijete preuzimanje.
Aplikacija radi u realnom vremenu, tako da u svakom trenutku možete da proverite, gde se Vaša pošiljka u tom trenutku nalazi.
Kurirska služba D Express će Vas pre pokušaja dostave kontaktirati, kako bi proverila da li ste kod kuće. Ako kurirska služba ne uspe da stupi u kontakt sa Vama, dostavu će pokušati još jednom, a nakon toga se porudžbina vraća u naš magacin.
Kada nam se pošiljka vrati, izvršićemo povrat novčanih sredstava ukoliko ste porudžbinu platili karticom ili na račun.