„LECO“ NA PROMOCIJI KOREJSKE KOZMETIKE U LILLY DROGERIJAMA

„LECO“ NA PROMOCIJI KOREJSKE KOZMETIKE U LILLY DROGERIJAMA

 Beograd, Ada Mall ,  15.11.2019.

 Lepota i nega korejske žene – večna inspiracija i izazov u kozmetičkoj industriji čitavog sveta

 

 

U petak, 15.11. 2019., „Leco“ je bio ucesnik Promocije korejske kozmetike odrzane u Lilly Drogeriji u Ada Mall-u pod pokroviteljstvom Ambasade Republike Koreje, i Agencije za promociju trgovine i investicija – KOTRE

 

„Zemlja jutarnjeg mira“, kako Koreju zovu, poznata je po svojim tehnološkim inovacijama u svim sferama industrije, a kozmetička industrija Koreje doživljava procvat i nadmašuje i najviše svetske standarde.

Poznata je čuvena „Daily beauty routine’’ korejske žene, koju čini čak 10 koraka svakodnevne nege, pa nije ni čudo što žene iz te zemlje izgledaju izuzetno lepo i mlado.

Ekskluzivna korejska kozmetika linije K – Beauty, koja se od nedavno može naći u odabranim Lilly drogerijama, svečano je predstavljena u prisustvu brojnih poznatih ličnosti iz javnog života i modne industrije.

Deset novih brendova već je oduševilo dame, budući da je reč o proizvodima koji neguju kožu i prirodnu lepotu, a odlikuju ih visoko kvalitetni,popuno prirodni originalni sastojci i inovativan tehnoloski pristup u proizvodnji. Takođe, simbolišući savršen sklad lepote i zdravlja, svi proizvodi su prilagođeni različitim tipovima i stanjima kože.

Promocija kozmetičkih brendova deo je aktivnosti u okviru obeležavanja 30 godina od uspostavljanja diplomatskih odnosa između Srbije i Koreje, pa su među zvanicama bili i visoki predstavnici Ambasade Republike Koreje i agencije KOTRA.

 

Deset renomiranih brendova među kojima su Mediheal, Baroness, Frudia,  Mizon, Puretem…  ekskluzivno su dostupni u odabranim Lilly drogerijama i na online shop-u, a njihov zvanicni ekskluzivni uvoznik i  distributer za Srbiju je Kompanija „Leco“.

 

„Leco“ je i ovog puta  pazljivim odabirom najekskluzivnijih i najkvalitetnijih, globalno poznatih kozmetickih brendova, za svaki tip i svako stanje koze lica, savetima strucnih lica,  kao i originalnom prelepom  dekoracijom svog promo prostora  , sve posetioce ostavio bez daha .

 

„Samo zdrava i negovana koza, moze biti i lepa koza“, moto je Kompanije „Leco“, koja svojim klijentima zeli da pruzi samo najbolje, i to dokazuje vec 20 godina.